Kilka słów o reklamie oraz o mobilnych billboardach

szy z nich?Marketing z WikipediiMarketing ? proces spoÅ‚eczny, w którym jednostki i grupy otrzymujÄ… to, czego potrzebujÄ… poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodnÄ… wymianÄ™ z innymi towarów i usÅ‚ug, które posiadajÄ… wartoÅ

Kilka słów o reklamie oraz o mobilnych billboardach Odpowiednia reklama, to skuteczna reklama. Wybór jest niemały: wizytówki, ulotki ,czy to tak na prawdę kilka dostępnych opcji na promocję firmy. W jaki sposób dobrać najlepszy z nich?

Marketing z Wikipedii

Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?1. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych2

W ramach marketingu możemy wyróżnić wiele zagadnień, takich jak:

odnajdowanie i ocenianie możliwości rynkowych, prowadzących do zaspokojenia potrzeb określonych odbiorców (nabywców) oraz dokładne ustalenie tych potrzeb,
opracowywanie w oparciu o tÄ™ wiedzÄ™ produktu oraz strategii jego dystrybucji,
przygotowanie odpowiedniej strategii ceny,
komunikacja z rynkiem

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing


Co może pójść nie tak przy reklamie dźwiękowej

Zamówienie mobilnej reklamy z nagłośnieniem może być albo doskonałym pomysłem, który spowoduje zwiększenie zainteresowania naszą firmą, albo zadziała wręcz odwrotnie i zniechęci konsumenta do naszej firmy.

Jeżeli chcemy osiągnąć ten pierwszy skutek to warto przestrzegać kilku reguł. Po pierwsze reklama z nagłośnieniem nie może być zbyt głośna, ani za długa, bo nikt nie zdąży usłyszeć jej w całości. Należy też unikać odtwarzania reklamy dźwiękowej z samego rana oraz w miejscach, gdzie i bez tego jest głośno. Sama reklama powinna być raczej krótka i jasna oraz, co najważniejsze, wyraźna.


Potrzeba reklamy

Wiele firm nie zdaje sobie sprawy z tego, że reklama jest bardzo potrzebna, aby zacząć zdobywać klientów. Może jest to dość oczywiste, ale jednak dalej wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie sprawy z potęgi reklam. Nie ważne czy to reklama typu outdoor czy też reklama w sieci. Najzwyczajniej w świecie jest to potrzebne, aby ludzie dowiedzieli się jakie usługi oferujemy i czy warto skorzystać z naszych usług.

Warto więc poświęcić część przychodów z obecnych klientów na reklamę właśnie i sprawdzić przy jakim wkładzie zarobimy najwięcej, krótko mówią jaka będzie nasza konwersja. Co do kanałów i sposobów reklamy dobrze jest wypróbować wszystkie po kolei, ponieważ ich skuteczność może zależeć od branży w jakiej się obracamy.