Dobre formy reklamy drukowanej

mu. O druku i reklamie.CMYK i inne kolory - WikipediaTeoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie n

Dobre formy reklamy drukowanej etykiety samoprzylepne
Niewielki wymiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na subtelną reklamę naszego produktu czy też marki. Dodatkowo ulotki, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.

CMYK i inne kolory - Wikipedia

Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY. Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK. Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku. Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np. cięcie na gilotynach.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK


O użyciu i wytwarzaniu plomb gwarancyjnych

Pewnie nie raz próbowałeś lub próbowałaś rozkręcić jakiś sprzęt elektroniczny, aby sprawdzić co jest w środku. I często zdarza się, że naklejka zasłania śrubkę, lub jest przyklejona w miejscu, gdzie dwie części obudowach się rozłączą. Jest to tak zwana plomba gwarancyjna. Naklejana jest w oczywistym celu: aby stwierdzić, czy uszkodzenie sprzętu nie zastąpiło na skutek naruszenia wnętrza urządzenia przez niewprawnego użytkownika.

Druk takich plomb oferuje niewiele firm poligraficznych w Polsce dlatego jest to towar raczej dość ciężko dostępny. Same plomby drukuje się na specjalnej folii lub papierze w zależności od ich przeznaczenia i od woli zamawiającego. Najczęściej takie plomby są opatrzone w hologramy, które stanowią zabezpieczenie przed ich podrobieniem


Rola etykiet

Etykiety na produktach pełnią kilka ważnych ról. Oczywiście pierwszą, która przychodzi na myśl to oczywiście nazwa produktu, bo przecież klient musi wiedzieć czy kupuje słoik dżemu, czy buraczków. Druga kwestia to zachęcenia klienta do zakupu właśnie tego produktu spośród innych, pozornie takich samych.

Oraz trzecia to informacje prawne, o wartościach odżywczych czy składnie i nie bez powodu są one mniejsze, ponieważ nie one stanowią podstawę autoreklamy produktu. Etykiety maja swoje określone typy i rodzaje, różniące się przeznaczeniem oraz sposobem zamieszczenia na produkcie,